ANALIZĂ
Criza a fost trăită diferit pe piaţa băuturilor răcoritoare: Coca-Cola şi Pepsi au scăzut cu peste 11%, Aqua Carpatica are un avans de 33%, iar producătorul Borsec nu scade
♦ Producătorii Coca-Cola şi Pepsi sunt singurii jucători din topul celor mai mari companii de pe piaţa băuturilor răcoritoare care au înregistrat în 2020 scăderi de peste 10% ale...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- O întrebare de 2,4 mld. euro: ce se întâmplă cu exporturile româneşti în SUA dacă administraţia Trump impune tarife vamale pe produsele din Uniunea Europeană?
- Încă o mutare făcută de unul dintre cei mai mari berari. Tuborg România l-a numit şef pe vânzări pe Gheorghe Andresz, un executiv cu peste 20 de ani de experienţă în sectorul băuturilor
- Afaceri de la Zero. Valentina Ioniţă a dezvoltat în familie brandurile Legume de ţară şi Băcănia cu poveşti în căutarea unei hrane sănătoase
- Pagina verde. EcoNews ZF
- Pagina verde. Colectare - reciclare - fast fashion vs. slow fashion. De ce este reutilizarea hainelor mai bună decât reciclarea?