Angajatorii s-au adaptat la condiţiile din pandemie şi le oferă angajaţilor beneficii extrasalariale centrate pe sănătate şi stare de bine. Raluca Peneş, Smartree: „Un nou tip de beneficiu apărut este legat de sănătatea emoţională a angajaţilor, aspect asupra căruia şi-au îndreptat foarte mult atenţia multe dintre companii.“
♦ Gabriel Gătejoiu, Professional: „Regăsim un accent deosebit asupra serviciilor care au legătură cu sănătatea angajaţilor, fie că vorbim de abonamente la clinici private, fie de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Mihaela Matei, DP World: În 2025 mizăm pe creşterea cu 10% a numărului angajaţilor şi continuăm investiţiile în training
- Care sunt cele mai valoroase 100 de companii din economie?
- Polonia introduce un nou beneficiu pentru cei în vârstă
- Sondaj: penuriile de forţă de muncă din Germania se temperează
- Propunere şocantă: Ungaria ar putea introduce o interdicţie cu privire la muncitorii din afara UE de la 1 ianuarie