Geografia de business a României. Harta comerţului modern local: Bucureştiul şi alte 20 de judeţe din ţară au fiecare cel puţin 100 de magazine cu dominantă alimentară. Şase judeţe – printre cele mai sărace din România – sunt codaşe şi la investiţiile în retail, cu nici 50 de hipermarketuri, supermarketuri, magazine de discount, proximitate sau cash&carry fiecare

  ♦  Harta comerţului ilustrează astfel şi dezvoltarea economică diferită a ţării, numărul de magazine mergând mână în mână cu salariul mediu, cu puterea de...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.