Distribuitorul Interbrands, preluat integral anul trecut de Orbico, face un salt după o majorare de 170% a afacerilor şi ajunge cel mai mare jucător din piaţă. Distribuitorul cu 20 de depozite care însumează 3.000 de metri pătraţi acoperă mai multe canale precum retail modern, retail tradiţional, dar şi lanţuri de farmacii
Distribuitorul de bunuri de larg consum Interbrands, preluat integral anul trecut de compania croată Orbico, şi-a majorat anul trecut afacerile cu 170%, ajungând la venituri de 3,7 miliarde...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cultura de porumb este afectată de secetă şi arşiţă, iar România ar putea avea cea mai mică recoltă din ultimii 15 ani
- Grafic: Evoluţia rezultatelor financiare şi a numărului de angajaţi ai Sennheiser între 2018 şi 2023
- Afaceri de la Zero. Stup Edition. Carmina Niţescu, cu o experienţă în zona de turism, a lansat platforma Winesday dedicată pasionaţilor de vin, unde a strâns peste 180 de crame, restaurante şi cazări
- România se îndreaptă spre cea mai mică producţie de porumb din ultimii 15 ani. „Porumbul este calamitat 100% în zona neirigată, în judeţul Vrancea. Situaţia e foarte grea în toată ţara. Arşiţa a accelerat foarte puternic procesul de compromitere chiar şi
- Turcii se duc la restaurant în Grecia, pentru că este mai ieftin