Distribuitorul Interbrands, preluat integral anul trecut de Orbico, face un salt după o majorare de 170% a afacerilor şi ajunge cel mai mare jucător din piaţă. Distribuitorul cu 20 de depozite care însumează 3.000 de metri pătraţi acoperă mai multe canale precum retail modern, retail tradiţional, dar şi lanţuri de farmacii

Distribuitorul de bunuri de larg consum Interbrands, preluat integral anul trecut de compania croată Orbico, şi-a majorat anul trecut afacerile cu 170%, ajungând la venituri de 3,7 miliarde...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola
Read this article in English on www.ZFEnglish.com

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.