ZF Live. Irina Pencea, noul chief marketing officer al eMAG şi Tudor Manea, CEO al eMAG: „Oamenii au ieşit din casă şi cumpără, în general, produse de lifestyle: haine, produse de beauty, telefoane, care au preţ mai mic decât produsele de casă. Bonul mediu a scăzut, dar se comandă mai mult online“

♦ „Penetrarea mediului online creşte şi în segmentele de vârstă de peste 50 de ani. A început să crească în timpul pandemiei şi a continuat pe acelaşi trend“ ♦...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.