Dezvăluire din Raportul Prosus, acţionarul majoritar al eMAG: Grupul eMAG a avut în anul fiscal 2022, încheiat în martie, venituri de 2,3 mld. dolari, plus 3%, cu o pierdere de 34 mil. dolari. Excluzând impactul investiţiilor, businessul de bază al eMAG a livrat un profit de 17 mil. dolari pentru anul fiscal 2022
Grupul eMAG, unul dintre principalii jucători de pe piaţa de retail online din regiune, care are cel mai mare business în România dar are o prezenţă puternică şi în Ungaria şi Bulgaria,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Va introduce Polonia o taxă digitală? Big Tech va plăti oricum
- UE anunţă înfiinţarea a încă şase fabrici AI, dintre care una în Polonia
- Victor Guzun, membru board Edge Institute, consultant în transformare digitală şi fost ambasador al Republicii Moldova în Estonia: Dacă credem că România se poate digitaliza doar cu bani din fonduri europene, PNRR, ne înşelăm. Este nevoie de colaborare at
- Sergiu Manea, CEO BCR: Statul român e un furnizor de servicii pentru 25 milioane de oameni - cu o cotă de piaţă de 100%, şi trebuie să înţeleagă asta. Iulian Stanciu, preşedinte eMAG: Statul a prioritizat digitalizarea serviciilor prin care încasează bani
- Top 5 cele mai vizitate site-uri, 11 martie 2025