Industriile care au stat în picioare în pandemie: Doar 23 dintre cele 65 de sectoare majore din economie au fost pe plus în fiecare din ultimii doi ani marcaţi de pandemie. Aceste domenii, care au reprezentat pilonii de sprijin ai economiei în vremea crizei sanitare, adună peste 410.000 de firme, cu afaceri de 1.100 mld. lei şi 2 milioane de salariaţi
♦ Astfel, ţinând cont că tot mediul de business românesc a raportat afaceri de puţin sub 2.000 de miliarde de lei în 2021, rezultă că firmele active în unul dintre cele 23 de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Două tranzacţii majore finalizate şi un actor nou care vine să schimbe regulile jocului pe o piaţă de aproape 30 mld. euro. Ce altceva s-a mai întâmplat în 2024 în comerţul alimentar?
- Afaceri de la zero. Alina Măgureanu a pornit Mon Bebe, un mic producător de haine pentru copii din Târgovişte. „Am deschis un atelier de croitorie pentru a ne realiza ţinute, dar apoi ne-am dat seama că poate fi un business real şi am început să facem hai
- Moldovan Carmangerie ar putea începe anul viitor construcţia unei noi fabrici de semipreparate „Segmentul de mezeluri fierte-afumate nu prea mai prezintă interes”
- ZF AGROPOWER. Cum susţin micii producători români magia sărbătorilor. Eduard Pavel, Adrian Elecfi, Mihai Ionescu, Dorin Drulă
- Retailerul independent OTOTO, fondat de Mihai Simiuc, cel care a înfiinţat şi Frufru, se pregăteşte pentru al patrulea magazin din Bucureşti şi al doilea de la Viena. „Încă de la început, viziunea a fost de a dezvolta un concept la nivel european”