Cum vrea să îşi facă loc pe piaţa de supermarket-uri online din România unicornul ceh Rohlik, folosindu-se de colectarea şi analiza datelor de la clienţi:

Aneta Cotoi, Head of Customer Care, Sezamo: În prima lună de la lansarea oficială am avut aproape 10.000 de interacţiuni cu clienţii. Feedback-ul care vine pe partea de funcţionalităţi noi ajunge pe masa echipei de dezvoltare software

♦ „Există o tendinţă acum în România pe zona de customer care de a ascunde numerele de telefon şi de a folosi mai mult partea scrisă - secţiunea de «întrebări frecvente» sau...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.