Schimbare radicală în magazinele Lidl: Mărcile private ale Lidl au pe etichetă numele producătorului şi ţara. Laptele Pilos este produs în fabricile Napolact şi Olympus, smântâna în Polonia, iar caşcavalul de Lacto Food. Ce a determinat schimbarea?
♦ Unde şi cine produce laptele Pilos? Era o întrebare fără răspuns în urmă cu un an, dar acum pe etichetele produselor marcă privată ale Lidl apar fabrica, localitatea şi ţara....
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Rata anuală a inflaţiei sare uşor de 5% în februarie. Serviciile conduc în topul scumpirilor, cu o medie anuală de 6,4%, în timp ce alimentele şi mărfurile nealimentare au înregistrat majorări de 4,5% şi 4,7%
- Andrei Ursulescu, cofondator al Trinity Investments şi CEO al grupului Scandia: Cred cu tărie în piaţa din România şi sunt bucuros să văd cum evoluează antreprenoriatul autohton
- ZF Agropower. Pariu de 2 milioane de euro pe brandul de lactate Bömbi din Harghita, pe care două familii vor să-l ducă la nivel naţional. „La noi în zonă nu prea sunt fabrici de lactate. Cea mai apropiată este cea din Miercurea-Ciuc, care este acum închis
- Afaceri de la Zero. O cafenea, de la zero. Doi antreprenori au pornit Burli Coffee Shop în Bucureşti în 2024 şi se gândesc la o a doua unitate
- INTERVIU Andrei Ursulescu, cofondator al Trinity Investments şi CEO al grupului Scandia: Companiile antreprenoriale româneşti pot sta la masă cu firme de talie similară de oriunde din Europa. Sunt afaceri construite pe principii sănătoase