Un litru de lapte a ajuns la 10 lei în supermarketuri, dublu faţă de acum un an. Cum se justifică creşterea galopantă a preţului, mult peste orice indice al inflaţiei?
♦ În unele supermarketuri din Capitală, preţul unui litru de lapte se schimbă o dată la câteva zile, iar ieri, 1 februarie, într-o locaţie Mega Image, laptele Napolact costa peste...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ce se anunţă pe piaţa de HR în 2025? Cum vor evolua salariile? Urmăriţi ZF Live vineri, 3 ianuarie, ora 12.40, o discuţie cu Marius Opriş, partener Ascendis
- Ce înseamnă un spaţiu creativ de marketing, publicitate, foto şi video? Cum funcţionează şi pe cine poate să adune în jur? Urmăriţi ZF Live vineri, 3 ianuarie, ora 12.00, o discuţie cu Daniel Ionescu, CEO & fondator The Krown:11
- Sindicatele din industria alimentară pregătesc actiuni de protest: Prin Ordonanţa trenuleţ, Guvernul speră să vadă luminiţa de la capătul tunelului, dar sigur va intra cu trenuleţul numit România direct în zid, iar efectele catastrofale ale acestei ordona
- REDIFUZARE Afaceri de la Zero. Kinga Kelemen din Cluj-Napoca, de profesie dramaturg, a pornit Lanelka, un brand sub care creează haine refolosind materiale naturale: „ Este un brand de slow fashion, cu clienţi care revin, materiale sustenabile şi naturale
- Ameninţările lui Trump cu tarife provoacă haos la nivelul lanţurilor de aprovizionare, iar consumatorii vor fi cei care vor suporta costurile în creştere