Florian Teleabă, head of Bucharest office, Kearney: Băncile locale mai au încă de inovat în zona de experienţă digitală şi au de învăţat de la bănci digitale/neobanks care, prin reimaginarea unor produse clasice atrag mai mult şi stimulează un comportament chiar mai sănătos în multe cazuri

♦ În România, 63% dintre respondenţii la sondajul Kearney au vizitat o sucursală bancară cel puţin o dată pe trimestru în 2022, în timp ce media UE a fost de 55% ♦ Principalii...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.