Analiză. Care sunt segmentele din FMCG unde mărcile private au mâncat cel mai mult din vânzări? La hrana pentru animale, au aproape jumătate din piaţă, iar la semipreparate, o treime. Mărcile dezvoltate de retailerii alimentari câştigă tot mai mult teren în ultima perioadă, dat fiind că inflaţia îi face pe români să fie mai chibzuiţi

♦ Aceste articole ce poartă mărci precum Pilos, Tex, K-Classic sau Gusturi Româneşti au preţuri cu până la 30% mai mici decât brandurile consacrate. Mărcile private ale...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.