Analiză ZF. De ce creşte deficitul de alimente? Retailerii au pompat 19 mld. euro în ultimele trei decenii în România, însă producţia de alimente nu a ţinut pasul, fiind investiţi de cinci ori mai puţini bani. România are deficit comercial pe toate principalele categorii de alimente şi băuturi
♦ Deficitul comercial de produse agroalimentare procesate a crescut de 3,5 ori în ultimul deceniu, până la 4,6 mld. euro anul trecut. Jucătorii din comerţ au investit în...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate 14. Grupul Carrefour România
- Exclusiv ZF Corporate 12. Lidl Discount SRL
- ZF Agropower. Anul 2025 promite să aducă recolte mari de struguri, iar viticultorii din Dobrogea se aşteaptă la un an extraordinar
- Antreprenorii din Oradea încearcă să cucerească Capitala: Brandul românesc Piaţa9 din Oradea, care are una dintre cele mai bune patiserii din ţară, se aşază în inima Bucureştiului, pe Calea Victoriei, luând locul Starbucks
- Haier Prahova, un hub care n-a fost: o investiţie greenfield de 70 mil. euro, susţinută de ajutor de stat, este închisă după nici patru ani. Este al doilea eşec major din ultimul an pentru proiectele susţinute de ajutor de stat