Analiză ZF. Cum se vede 2024 prin ochii managerilor din industria alimentară: „Există bani în piaţă dar consumatorii au alte priorităţi“
Inflaţia, creşterea costurilor, instabilitatea provocată de războiul din Ucraina, revenirea la plata CASS de către angajaţii din industria alimentară au fost doar câteva dintre...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Tiberiu Dăneţiu, Auchan România: Retail media va fi unul dintre principalele canale media în anii următori. „Peste 200 de companii apelează deja la serviciile noastre“.
- Conferinţa „Pentru o agricultură profitabilă“. „Adaptarea” este cuvântul de ordine în 2024. Trebuie să ne întoarcem la agricultura fără plug pentru a conserva apa în sol, în contextul fenomenelor meteo extreme
- GEN Z Finance. Nu te culca pe o ureche şi află cum poţi face un business cu perne cu 600 de euro chiar la 21 de ani
- GEN Z Lifestyle. Oldies but goldies. Cum au devenit clubul de plimbări prin natură, clubul de cină sau vacanţa luată prin agenţie pasiuni pentru tine, deşi poate erau practicate de bunicii tăi? Tehnologia devine un facilitator pentru un alt fel de interac
- Cultura berii din Cehia primeşte statutul de moştenire culturală intangibilă