ZF branduri româneşti 2024 ❘ Analiză
Din ce îşi poate face România un brand de ţară
♦ Sunt apa minerală, vinul sau turismul suficient de puternice pentru a susţine un brand de ţară pentru România?
România ocupă poziţia 58 în clasamentul Global Soft Power...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Analiză ZF Cele mai dinamice companii din România 2024. COMERŢ. Plus şi minus în consum
- Kostas Salvaras a fost numit Area Vice President South-East Europe Cluster în cadrul Philip Morris International, responsabil de 14 tări, inclusiv România
- eMAG Black Friday 2024: în primele 30 de minute de la start, clienţii au plasat comenzi în valoare de 220 mil lei, în creştere cu 22% faţă de anul trecut
- Black Friday a început! Cum arată lista de cumpărători a românilor. Ce pune la bătaie cea mai mare platformă de e-commerce din regiune VIDEO
- Consumul creşte exploziv, dar este puţin probabil ca această creştere de două cifre să se regăsească în evoluţia PIB din T3