ZF branduri româneşti 2024 ❘ Analiză
În lupta dintre brand şi preţ, cine câştigă?
♦ Începând cu anii ’90 şi până după criza din 2009-2010, consumatorii români alegeau să pună în coş cât mai multe branduri internaţionale, iar asta în condiţiile în care...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Uitaţi de promisiunile politice. Despre ce nu vorbeşte nimeni în campania electorală: industria auto scade cu 7%, industria de electronice cu 11%, iar industria de încălţăminte şi îmbrăcăminte cu 19%. Situaţia devine tot mai complicată în legătură cu econ
- Ionuţ Tomescu, un mic antreprenor, vorbeşte despre cum am ajuns la 6 mld. euro deficit comercial pe alimente: Ungurii, cehii şi polonezii s-au mişcat către procesare, noi către subzistenţă
- 26 de proiecte, de 135 mil. euro, sunt aprobate în Prahova pe Tranziţie Justă: o fabrică de hrană pentru animale, hoteluri şi vile turistice, clinici medicale şi hale industriale
- ZF Agropower. Soţii Covalschi au ajuns la un portofoliu de peste 100 de dulceţuri, zacuşti şi murături cu Bunătăţi de la ţară din Inima Bucovinei, iar noutatea sezonului este zacusca cu praz
- Afaceri de la zero. Cum au crescut? Laurent Pfeffer, antreprenorul francez care a fondat brandul Catleya, o cramă boutique în Corcova, judeţul Mehedinţi, dezvoltă partea de turism şi vrea să ducă vinurile sale pe cât mai multe pieţe externe