ZF branduri româneşti 2024 ❘ Analiză
Cum poate rezista un brand local pe piaţă timp de câteva zeci de ani?
♦ Sunt mărci care au luat naştere în perioada comunistă sau chiar cu mulţi ani înainte, e vorba de branduri care au trecut testul timpului şi care sunt şi astăzi preferatele...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Distribuitorul de snacksuri Mogyi România a numit-o pe Adriana Dereli în funcţia de director general
- Manualul pe care nu îl găseşti nicăieri: Peste 200 de Lecţii de Business de la unii dintre cei mai cunoscuţi antreprenori şi executivi din România. Cum se clădeşte succesul?
- Lanţul de carmangerii Carne şi Sare, ajuns la trei unităţi, vrea să intre cu conceptul în Capitală
- Mărirea şi decăderea celui mai mare producător de îmbrăcăminte din România: Cum a ajuns Alison Hayes de la afaceri de 80 mil. euro şi 1.500 de angajţi la insolvenţă şi închideri de fabrici?
- Afaceri de la zero. Familia Iancu, cu experienţă în retailul de vinuri şi cafea, a pariat pe propriul brand de produse din vanilie, Vanilla Republic