ZF branduri româneşti 2024 ❘ Analiză
Cum poate rezista un brand local pe piaţă timp de câteva zeci de ani?
♦ Sunt mărci care au luat naştere în perioada comunistă sau chiar cu mulţi ani înainte, e vorba de branduri care au trecut testul timpului şi care sunt şi astăzi preferatele...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- E.ON Energie România a finalizat 34 de centrale fotovoltaice în 2024, în valoare totală de 10 mil.euro. Alte 18 de proiecte sunt în desfăşurare
- Businessul merge înainte cu motoarele turate la maxim. Gilles Ballot, CEO al Carrefour România: Anul trecut a fost anul investiţiilor record pentru noi. Vom continua şi în 2025, România rămâne una dintre pieţele importante în grup
- Noi porumb, polonezii maşini de spălat. Bosch vrea să vândă terenul de la Simeria pe care voia să construiască o fabrică şi duce proiectul în Polonia
- Grafic: Vânzările pe regiune de aripioare KFC, Pizza Hut şi Taco Bell
- Antreprenori locali. Cristian Rusu despre a doua vânzare a Rus Savitar: Compania se poate dezvolta mult mai repede având în vedere că grupul care a preluat-o are deja o piaţă foarte stabilă de clienţi şi un produs bine gândit