ZF branduri româneşti 2024
Tradiţia e ADN-ul poporului
♦ Numărul produselor tradiţionale româneşti atestate local a crescut de şase ori în cinci ani, iar acum se apropie de 4.500. Dintre acestea, doar 17 sunt însă recunoscute şi...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Unele dintre cele mai mari branduri de lux din lume, în frunte cu Dior, Saint Laurent, Celine şi Loewe, vin în Bucureşti, în Palatul Ştirbey, „primul luxury department store din România”
- E.ON Energie România a finalizat 34 de centrale fotovoltaice în 2024, în valoare totală de 10 mil.euro. Alte 18 de proiecte sunt în desfăşurare
- Businessul merge înainte cu motoarele turate la maxim. Gilles Ballot, CEO al Carrefour România: Anul trecut a fost anul investiţiilor record pentru noi. Vom continua şi în 2025, România rămâne una dintre pieţele importante în grup
- Noi porumb, polonezii maşini de spălat. Bosch vrea să vândă terenul de la Simeria pe care voia să construiască o fabrică şi duce proiectul în Polonia
- Grafic: Vânzările pe regiune de aripioare KFC, Pizza Hut şi Taco Bell