ZF branduri româneşti 2024 I Analiză
Cine sunt antreprenorii care au creat cele mai puternice branduri româneşti?
♦ Mai puţin de jumătate dintre cele mai puternice 50 de afaceri antreprenoriale româneşti după cifra de afaceri au în portofoliu cel puţin un brand local de consum, mai exact un brand...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- România este prezentă pe agenda de business a executivilor de top. „Sunt un mare fan al României. Există o mulţime de oportunităţi de business aici“
- Creditele acordate agriculturii în România sunt de 3,5 ori mai mici decât în Spania sau Olanda, de 6,5 ori mai mici decât în Italia şi de 10 ori mai mici decât în Germania, principalele ţări din care importăm alimente
- România are un nivel de creditare de 500 de dolari/hectar, în timp ce Germania, concurentul său direct pe piaţa cerealelor, are un nivel de 3.600 de dolari/hectar, de 7 ori mai mare. „În Germania sunt mari producători de utilaje şi maşini agricole, tehnol
- O veste neaşteptat de bună: consumul duduie. În noiembrie 2024, vânzările de produse nealimentare, adică îmbrăcăminte, frigidere, computere sau mobilă, au fost cu 14% mai mari faţă de noiembrie 2023
- Deficitul comercial la bunuri al României a crescut cu aproape 18% în primele 11 luni din 2024, până la 30 mld. euro. Importurile s-au majorat cu 3,3% şi exporturile au scăzut 1%