ZF branduri româneşti 2024 I Analiză
From zero to hero
♦ Drumul unui brand nou în pieţe „sufocate“ de nume mari, cu rezonanţă, nu este totdeauna simplu, o spun mulţi dintre cei care au construit afaceri de la zero. Şi în aceste...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Supliment ZF Economia Verde. Creşte efervescenţa în zona de investiţii verzi ale companiilor: pe agenda marilor companii au intrat reducerea emisiilor de carbon şi utilizarea de energie din surse sustenabile
- Supliment ZF Economia Verde. Lungul drum spre o economie circulară: Care sunt oportunităţile dar şi punctele slabe într-un sector care trebuie să recupereze decalaje
- Supliment ZF Economia Verde. Reciclarea, noua vedetă a economiei. Ce proiecte noi au apărut pe harta României şi ce şanse avem să atingem ţintele de reciclare propuse
- Oportunităţile pentru business sunt mai mari decât riscurile în 2025. Antreprenorii continuă investiţiile. „Guvernul promite că deficitul bugetar din 2025 se va închide la 7% din PIB fără să mai fie nevoie de alte creşteri de taxe.“
- ZF Investiţi în România! Betty Darabont, Crama Darabont: Schimbările climatice transformă producţia de vin, dispar anumite soiuri din unele zone şi apar altele. Alte ţări cu tradiţie în viticultură sunt mult mai avansate decât România pe acest subiect