Tendinţe. Un nou segment de comerţ recapătă contur - angrourile româneşti. Cinci companii cu afaceri de 1,2 mld. lei readuc în prim-plan un model de business ce aminteşte de comerţul din anii ’90

♦  Cu ce vin la fileu: adaosuri mici şi preţuri pe măsură. În anii ’90, comerţul românesc era dominat clar de magazinele locale, operate de antreprenori autohtoni care...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.