Grafic: Categoriile unde mărcile private realizează cea mai mare parte a vânzărilor
Mai multe grafice şi tabele din domeniul Retail&Agrobusiness
Mai multe grafice şi tabele din domeniul IMM
Mai multe grafice şi tabele din domeniul Media&Advertising...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Profitul net al distribuitorului de ţigări Punctual Comimpex, controlat de antreprenorul Vasile Mureşan din Cluj-Napoca, a crescut cu 42,6% în 2023, la afaceri de 1,063 mld. lei
- Agricultura nu se face nici „remote“, nici la distanţă. Nivelul absolvenţilor a scăzut pentru că facultăţile „livrează“ diplome, nu competenţe
- Fabrici noi în industria alimentară: nouă proiecte de investiţii, de 2,2 mld. lei, intră în linie dreaptă cu finanţare prin INVESTALIM
- Afaceri de la Zero. Stup Edition. Mădălina Mitache s-a întors din Olanda şi a deschis Avido Bakery, o patiserie în Tunari, Ilfov, în care a investit 70.000 euro. În 2025 urmează extinderea în Bucureşti
- Analiză ANALIZĂ ZF. Cum a ajuns România la un deficit pe alimente de 6 mld. euro? Mars importă dulciuri, gumă şi hrană pentru animale de 200 mil. euro şi are fabrici în Polonia, Cehia şi Ungaria. În România nu are producţie