ZF LIVE. Carmen Pătraşcu, managing director, Kantar România: Chiar şi în perioadele pline de provocări companiile trebuie să continue să inoveze, să nu taie din investiţiile în brand
Carmen Pătraşcu, managing director, Kantar România, spune că multe companii se gândesc în această perioadă cu inflaţie şi multe provocări întâi să taie din preţ, să facă...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cum merge mai departe fenomenul tricoului galben creat în jurul echipei naţionale?
- Business sportiv. Cum câştigă sponsorii echipei naţionale de fotbal de pe urma fenomenului tricourilor galbene? „Asocierile sportive pentru companii sunt o modalitate inspirată să îşi crească vizibilitatea“
- Business sportiv. Revoluţia tricourilor galbene. Cum merge mai departe fenomenul creat în jurul echipei naţionale şi cum se va păstra unitatea construită de suporteri la campionatul european de fotbal? Marketingul din jurul echipei a contribuit la crearea
- Freshful by eMag: Românii au comandat peste 30.000 de litri de bere în primele două săptămâni ale EURO 2024, în creştere cu 25% faţă de perioada anterioară
- Producţie în Turcia, IPO în Londra, sediu şi centru IT în Dublin, megacentru de distribuţie în Polonia, poate şi magazine fizice: cum vrea Shein să cucerească Europa