CEO Strategy, un proiect Ziarul Financiar şi ING Bank. Dacă vor forţă de muncă calificată şi adaptată noilor cerinţe din piaţă, companiile trebuie să se implice în pregătirea viitorilor angajaţi încă din facultate. „Dacă nu spun mediului universitar ce am nevoie, ei nu ştiu ce să pregătească“
♦ Schimbările din piaţa muncii pot reprezenta şi o oportunitate, având în vedere că apar nevoi în piaţă care vor duce la crearea unor noi locuri de muncă.
Piaţa muncii...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF Live. Alexandra Stancu, employer branding coordinator, Catalyst: Din cei mai doriţi 100 angajatori din România, 30-31 sunt companii din tehnologie. Factorul de siguranţă a locului de muncă a început să atârne mai greu
- „Dacă eşti nefericit, nu veni la muncă“: şeful unei companii din China le oferă angajaţilor „concedii de nefericire“
- Ungaria lansează un program de 390 milioane de euro pentru angajarea celor cu vârste de peste 30 de ani
- Au devenit nemţii mai leneşi la muncă sau nu? Calculele spun că da, dar matematica creează iluzii statistice
- Radu Crăciun, BCR Pensii: Remarc rezilienţa pieţelor de capital în pofida acestui coşmar geopolitic cu care ne confruntăm. Investitorii, surprinzători de calmi