Thibaut Boidin, CEO Heineken România: Productia din România se vinde 99% pe piata locală. Vânzările din restaurante sau baruri reprezintă doar 10%, jumătate sau chiar o treime din cât reprezintă în alte tări, şi mizăm pe creşterea lor
Piaţa berii a avut un an dificil în 2023, dar începutul lui 2024 a adus o tendinţă de revenire, producătorii locali fiind optimişti cu privire la următoarele luni, având în vedere că...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF Power Summit 2025. Christina Verchere, CEO OMV Petrom: Proiectul Neptun Deep va ajunge în cursul acestui an în etapa de foraj. Când consumatorii sunt convinşi că gazul va fi disponibil, încep să ia decizii legate de utilizarea lui şi atunci apar invest
- Erste: Apar fisuri în cheltuielile de consum din România. Gospodăriile încă deţin rezerve de economii, însă au scăzut după 2021 şi sunt reduse în raport cu alte ţări din Europa Centrală şi de Est
- Exclusiv ZF Corporate Analiză Tabel: Ce rezultate financiare au raportat pe 2024 cele 20 de companii din structura BET
- Flanco, al doilea cel mai important jucător din retailul electro-IT din România, a inaugurat în primele trei luni ale anului trei noi magazine Smart Discounter, la Arad, Râmnicu Sărat şi Giurgiu
- Antreprenori locali. Lanţul românesc de simigerii Luca a ajuns la nouă unităţi în trei oraşe din Polonia. În prezent, Luca este cel mai extins brand de simigerii de pe plan local, având peste 140 de unităţi în mai multe oraşe din România.