Familia Mateş, care a preluat o parte din activele fabricii Bergenbier din Blaj, a vândut miere şi produse din miere de 9,4 mil. euro în 2023
Compania Apidava a vândut în 2023 miere şi produse care au la bază miere de albine în valoare de 9,4 milioane de euro, comparativ cu aproximativ 8 milioane de euro în 2022, a explicat Alina...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Antrenorul Mircea Lucescu s-a alăturat brandului Purcari ca ambasador şi acţionar: Sir Alex Ferguson este cel de la care am învăţat pasiunea pentru vin
- Afaceri de la Zero. Adi şi Mirela Cudici, soţ şi soţie, au transformat visul lor de acum 20 de ani într-un business şi au deschis anul acesta cafeneaua Glitch la Piatra Neamţ. Fiica lor, elevă la Liceul de Arte, a ales numele, conceptul şi designul cafene
- LDC Group, cel mai mare producător de carne de pui din Franţa, cumpără Calibra din judeţul Hunedoara, o companie cu afaceri de 30 mil. lei construită de Nicolae Miclea
- Pesta micilor rumegătoare scoate la iveală neîncrederea totală în instituţiile din Bulgaria
- Ce soluţie propune un producător de lactate pentru a creşte finanţarea fermelor mici şi mijlocii: crearea unui „Farmer Mac“ românesc, după modelul american, dedicat agriculturii