Grafic: Cum au închis anul 2023 cei mai mari actori din comerţul alimentar
Mai multe grafice şi tabele din domeniul Retail&Agrobusiness
Mai multe grafice şi tabele din domeniul Media&Advertising
Materialul a apărut în ediţia din 30 mai 2024 a...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Categoria „Activităţi de spectacole, culturale şi recreative“ din PIB a avut cea mai mare creştere în 2024: +6,8%. Pariurile, stadioanele, concertele, teatrele, fitness-ul, spa-urile, saloanele de coafură şi wellness-ul – vectori de creştere pentru PIB în
- Brandul românesc de biscuiţi Croco s-a vândut de două-trei ori mai mult în 2024 decât brandurile TUC şi Toortizi ale Mondelez şi Alka
- Berea nu mai este pe placul polonezilor
- America află că este foarte dificil să imporţi ouă
- Mii de roboţi cu urechi de pisici servesc masa în restaurante din Japonia