Gilles Ballot, Carrefour România: Preţul rămâne principalul criteriu pentru achiziţii, însă tendinţa este spre un raport mai echilibrat între calitate şi preţ
Românii continuă să acorde preţului o mare importanţă în decizia de achiziţie, însă tendinţele actuale indică o schimbare de comportament, în sensul că o bună parte dintre...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Mutare importantă pe piaţa de lux: Louis Vuitton a deschis magazin pe Calea Victoriei, la parterul Athenee Palace Intercontinental. GALERIE FOTO
- Claudiu Cazacu, XTB: România a pierdut peste 2 mld.euro în fiecare an în care a fost în afara spatiului Schengen, la care se adaugă 90 mil.euro pierdute din cauza întârzierilor suferite de transportatori
- Consultantii Deloitte România au asistat AQUILA, unul dintre liderii în servicii integrate de distribuţie şi logistică pentru piaţa de bunuri de larg consum din România şi Republica Moldova, în extinderea pe piaţa ungară prin achiziţionarea KITAX
- Antreprenorii din HoReCa şi agentiile de turism cer Guvernului să renunte la planul de a elimina tichetele de vacantă, măsură ce ar duce la scăderea cu 30-40% a veniturilor din turism şi ar impacta negativ o serie de industrii conexe
- Agricultura trage în jos comerţul cu ridicata. Scădere în octombrie