Atlasul de business al României. Ediţia a 3-a
Antreprenorii care aduc un plus de creativitate în “spuma” berii
Microberăriile artizanale sunt un fenomen care a prins şi piaţa din România, deşi pandemia a mai tăiat din elanul antreprenorilor care au vrut să transforme pasiunea în business. Sunt...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Tot mai multe ţări introduc sisteme de monitorizare a preţurilor pentru combaterea scumpirilor pe fondul dovezilor că acestea chiar funcţionează
- Scumpirea dramatică a ouălor afectează puternic brutăriile Americii
- Producătorii portughezi de încălţăminte continuă să parieze pe piaţa americană
- Creştere semnificativă a vânzărilor de retail în Polonia în prima lună a anului
- Untul va fi şi mai scump de Paşte