Atlasul de business al României. Ediţia a 3-a
O imagine a slabei performanţe a brandurilor
Peste 3.500 de unităţi de procesare a cărnii, a laptelui, a legumelor şi fructelor, dar şi de realizare a pâinii avea România la începutul acestui an, iar harta industriei alimentare...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate 40. Philip Morris România
- Exclusiv ZF Corporate 39. Chimcomplex Borzeşti
- Exclusiv ZF Corporate 37. Rewe SRL
- Sfârşitul unei ere: Polonezii de la Reserved iau locul magazinului Zara din unul dintre cele mai mari malluri bucureştene
- BAT, liderul pieţei locale de produse din tutun şi nicotină, a fost desemnată angajator de top în România şi în alte patru ţări din regiune. La nivel global, BAT a obţinut certificarea Global Top Employer