Interviu ZF. Nenad Filipovic, IEDC-Bled School of Management: Reţeta succesului unei ţări este simplă: educaţie, sănătate, clustere industriale şi politici publice cu continuitate pe cel puţin 15 ani
Liderii din companii, executivii, sunt într-o perioadă în care simt nevoia de adaptare la schimbările mediului de business în care activează şi se educă continuu. Pentru a se dezvolta, o...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Un tandem neaşteptat: Elena Lasconi – Ilie Bolojan
- Oamenii nu se mai simt reprezentaţi de actuala clasă politică. Nivelul de trai din România nu a fost niciodată mai bun, însă oamenii sunt în continuare nemulţumiţi
- Socub, o companie din judeţul Galaţi, a demarat o investiţie de 53 mil. lei în a doua fabrică de mobilier cu fonduri din Tranziţie Justă
- Iaşiul are în derulare investiţii de 1 mld. euro, iar zona de nord-est a României a atras peste trei miliarde de euro
- România, în căutarea schimbării. De la oraşele mari la sate, votul a transmis un mesaj clar: „Nu mai vrem să mergem pe acelaşi drum. Am trăit zece ani cu minciuni, golf, tăcere şi aroganţă, vrem altceva, vrem să trecem mai departe.“