Analiza de luni. Cel mai mare aeroport din ţară se îneacă în propria creştere. Planul de investiţii de 1 miliard de euro anunţat din 2018 pentru aeroportul Otopeni a rămas pe hârtie. Realitatea arată un aeroport aproape de colaps, iar autorităţile îşi pasează responsabilitatea
♦ Ultima extindere a aeroportului a fost finalizată în 2011, când a fost deschis un nou terminal. La acea vreme, Otopeniul avea doar 5 milioane de pasageri, faţă de 15 milioane în...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Serbia încheie un acord cu Shandong din China pentru construirea unui pod în Novi Sad
- Semne rele pentru economiile Poloniei şi Ungariei. Industria auto, motorul acestora, dă rateuri
- Grupul Mediaposte Hit Mail, controlat de Poşta Franceză, a investit 1,5 milioane de euro într-un depozit
- Grafic: Numărul de zboruri de pe Otopeni către 10 ţări
- Grafic: Numărul pasagerilor înregistraţi în lunile de vară din perioada 2019-2024