Brandurile locale îşi doresc să iasă din ţară, să meargă spre pieţele internaţionale
ZF Live. Anca Rarău, managing partner, Brandocracy: Cea mai bună pregătire pentru criză este să-ţi pregăteşti partea de marketing şi de comunicare. Am trecut câteva crize în vieţile noastre şi s-a văzut că cei care nu stau cu capul în nisip şi care încep să comunice sau să facă ceva vor ieşi câştigători din orice criză.
„Piaţa în sine este foarte dinamică şi ce vedem la brandurile cu care noi lucrăm acum este dorinţa lor de a deveni lideri. Ce se mai vede în piaţă este extinderea internaţională....
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Retailerul de încălţăminte Benvenuti: Pentru 2025 este greu să facem estimări, însă vom încerca să ne menţinem businessul cel puţin la nivelul anului 2024
- Compania finlandeză Wolt a finalizat achiziţia platformei Tazz de la eMAG şi va lansa oficial brandul pe piata locală în cursul acestui an
- Un magnat din industria cosmeticelor îşi închide fabrica din Polonia
- Grupul baltic Piletilevi, acţionarul majoritar al Bilete.ro, Entertix.ro şi Myticket.ro, devine PLG după un proces de rebranding pentru pieţele internaţionale
- Afaceri de la zero. Stup Edition. Bianca Bideac a transformat pasiunea sa pentru creaţia de ilustraţii după ce a renunţat la jobul său din domeniul achiziţiilor. „Companiile sunt din ce în ce mai interesate de partea de ilustraţii, de a cumpăra produse de