Brandurile locale îşi doresc să iasă din ţară, să meargă spre pieţele internaţionale

ZF Live. Anca Rarău, managing partner, Brandocracy: Cea mai bună pregătire pentru criză este să-ţi pregăteşti partea de marketing şi de comunicare. Am trecut câteva crize în vieţile noastre şi s-a văzut că cei care nu stau cu capul în nisip şi care încep să comunice sau să facă ceva vor ieşi câştigători din orice criză.

„Piaţa în sine este foarte dinamică şi ce vedem la brandurile cu care noi lucrăm acum este dorinţa lor de a deveni lideri. Ce se mai vede în piaţă este extinderea internaţională....
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.