Companiile de handling de pe Otopeni, care asigură toate serviciile de care beneficiază pasagerii pe aeroport, au pierdut 300 de angajaţi în ultimii patru ani. Forţa de muncă din aeroporturi, printre motivele întârzierii zborurilor

♦ Deşi şi-au redus forţa de muncă, veniturile celor patru companii de handling care operează pe aeroportul Otopeni au crescut cu circa 15% în perioada 2019-2023. Companiile de...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.