Efectele inflaţiei lovesc în plin litoralul românesc. Turiştii caută soluţii pentru a-şi petrece vacanţele la preţuri mai bune. „Hotelurile de patru stele au de suferit, oamenii preferă să meargă în afara ţării, iar cei care vin pe litoralul românesc preferă hotelurile de două şi trei stele“
♦ Turiştii preferă să meargă pe litoral în lunile iunie şi septembrie, când preţurile la cazare sunt mai mici ♦ Luna iunie din acest an a înregistrat cel mai mare număr...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Hotelurile de pe litoralul bulgăresc se confruntă cu penurii de forţă de muncă înaintea sezonului estival
- Oradea, poartă către Vest, un proiect ZF susţinut de Banca Transilvania.Răzvan Pîrjol, Turism Felix: Băile Felix trebuie să se repoziţioneze, din staţiune de tratament să devină destinaţie de wellness. Turism Felix operează cinci hoteluri aflate în staţiu
- Mai multă prudenţă în cheltuieli: companiile ar putea apăsa frâna călătoriilor în scop de business însă este aşteptată. Domeniul organizării evenimentelor se află pe un trend ascendent în ultimii ani, companiile fiind mult mai angrenate în astfel de activ
- România are şanse mici să prindă turismul de masă din Bulgaria sau Grecia, dar poate atrage turiştii individuali pe diferite nişe. „Putem creşte cu 20% pe an, iar în 7 ani putem ajunge la 10 milioane de turişti străini“
- Supliment ZF Branduri româneşti. „Made in Ro“ – între naţionalism şi globalizare