Criboser din Oradea, al doilea cel mai dinamic transportator rutier de mărfuri: „Aducem săptămânal 30 de camioane cu carne, fructe, legume din Germania, Belgia, iar la export trimitem trei-cinci camioane din România cu salam, pufuleţi şi cârnaţi“. Businessul transportatorilor de mărfuri reprezintă un barometru pentru ce se întâmplă în economie
♦ România a ajuns la un deficit comercial de 4,6 mld. euro doar pe alimente ♦ Transportatorul, fondat în 2006 şi controlat de Florian Bara şi soţia lui, a ajuns la afaceri de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Claudiu Cazacu, XTB: România a pierdut peste 2 mld.euro în fiecare an în care a fost în afara spatiului Schengen, la care se adaugă 90 mil.euro pierdute din cauza întârzierilor suferite de transportatori
- Mihaela Matei, DP World: În 2025 mizăm pe creşterea cu 10% a numărului angajaţilor şi continuăm investiţiile în training
- Care sunt cele mai valoroase 100 de companii din economie?
- VW şi-ar putea reloca o parte din producţie în Polonia
- Volkswagen cumpără o participaţie în cadrul unei companii de litiu pentru 48,1 milioane dolari