Dunărea, culoarul pe care se transportă 30 de milioane de tone de mărfuri anual, are nevoie de investiţii în lucrări de dragaj şi în infrastructura portuară. „Ocolim astăzi 100 km ca să ajungem în Constanţa şi încărcăm 1.000 de tone de cereale pe barjă în loc de 1.400 de tone“
♦ Debitul Dunării continuă să scadă pe fondul secetei şi al lipsei de investiţii în lucrări de dragaj ♦ 12 dintre porturile dunărene nu au încă conexiuni la reţeaua...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Supliment ZF Economia Verde. Creşte efervescenţa în zona de investiţii verzi ale companiilor: pe agenda marilor companii au intrat reducerea emisiilor de carbon şi utilizarea de energie din surse sustenabile
- Supliment ZF Economia Verde. Spre o lume mai curată
- Guvernul spune că ţinta de deficit de 7% din PIB va fi atinsă fără alte creşteri de taxe. „Oportunităţile sunt mai mari decât riscurile în 2025.“
- Piaţa asigurărilor Casco s-a dus spre 3 mld. lei în 9 luni/2024, în creştere cu 11%. Omniasig încă rămâne liderul pe Casco, dar Groupama se apropie tot mai mult. Podiumul topului Casco este completat de Allianz-Ţiriac
- Vânzările de maşini electrice chinezeşti se stabilizează în Europa