Dunărea, culoarul pe care se transportă 30 de milioane de tone de mărfuri anual, are nevoie de investiţii în lucrări de dragaj şi în infrastructura portuară. „Ocolim astăzi 100 km ca să ajungem în Constanţa şi încărcăm 1.000 de tone de cereale pe barjă în loc de 1.400 de tone“

♦ Debitul Dunării continuă să scadă pe fondul secetei şi al lipsei de investiţii în lucrări de dragaj ♦ 12 dintre porturile dunărene nu au încă conexiuni la reţeaua...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.