Hotelul de cinci stele Radisson Blu din Cluj-Napoca, grad de ocupare mediu de 62% în iulie şi de 50% în august: „Segmentul de evenimente a depăşit bugetul“. Cluj-Napoca a atras 297.000 de turişti în unităţile de cazare în S1 anul acesta, în scădere cu 6,3%
Hotelul de cinci stele Radisson Blu din Cluj-Napoca, dezvoltat de Winners Park Invest, deschis în vara anului 2022, a funcţionat la un grad mediu de ocupare de 62% în iulie şi de puţin peste...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF 15 minute cu un antreprenor. Cum facem ca economia să funcţioneze în continuare? Care sunt perspectivele pentru industria de turism în 2025? Urmăriţi o discuţie cu: Raluca Tăculescu, fondator al Mianda Travel
- ANAT: Majorarea impozitului pe dividende este o dublă impozitare, profitul companiilor fiind deja taxat. Este o supraimpozitare care afectează tocmai firmele care produc valoare şi contribuie substanţial la bugetul de stat
- Topul destinaţiilor de călătorie în 2025. Ce loc ocupă România în clasamentul revistei americane Vogue?
- Analiză Antreprenorii români au prins curaj să iasă cu achiziţii în afara graniţelor: 2024 este anul cu cele mai multe tranzacţii făcute de români peste hotare
- Compania aeriană Fly Lili, deţinută de omul de afaceri german Jürgen Andreas Faff, suspendă zborurile din Braşov. “Deciza a fost luată în contextul numărului scăzut de pasageri şi al creşterii costurilor operaţionale”