Grafic: Ce afaceri au cele mai cunoscute restaurante pescăreşti de pe litoral
Mai multe grafice şi tabele din domeniul Retail&Agrobusiness
Mai multe grafice şi tabele din domeniul Agricultură
Mai multe grafice şi tabele din domeniul IMM...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Studiu ASE: 1 leu cheltuit prin carduri de masă generează 2,63 lei suplimentari în PIB
- Proiectul RIVUS din Cluj-Napoca, dezvoltat de IULIUS şi fondul Atterbury Europe, va include un centru de entertainment sub brandu Hype by Kiddo, fondat de Cristina Şucu şi Vlad Alexandru
- Oamenii de afaceri germani critică eventuala plafonare a adaosului comercial la alimente şi produse agricole şi avertizează că măsura ar duce la blocarea lantului de aprovizionare şi încălcarea regulilor pietei libere
- Exclusiv ZF Corporate Dan Corbuţ, administrator şi asociat al Agroind Căuceu: Marea problemă a multor fermieri români este că nu au un management corespunzător în fermă, care să coordoneze achiziţiile şi valorificarea produselor
- Raul Filip, deputy CEO al Altex: Am analizat opţiunea să ieşim în afara graniţelor, dar asta ţine şi de oportunitate. Momentan ne concentrăm atenţia pe România