Gigantul turc Trendyol atacă piaţa locală cu market-place-ul său: România va fi hubul nostru pentru operaţiunile din sud-estul Europei. Vom inaugura aici un depozit care va deservi întreaga regiune. Potenţialul de creştere este foarte mare pentru că ponderea online-ului în totalul retailului românesc este încă mică. Este la nivelul din Turcia de acum 5-7 ani
♦ Compania Trendyol, al cărei acţionar majoritar (75%) este gigantul chinezesc Alibaba, va începe să înroleze în marketplace-ul său localizat pentru piaţa din România întâi...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Magazinul online de cadouri experienţiale Complice.ro: Buget mediu pentru cadouri experienţiale, 550 lei. Valoarea medie alocată experienţelor individuale a scăzut anul acesta
- Scădere importantă în sectorul serviciilor pentru firme în octombrie
- Care este reacţia mediului de afaceri fără de criza politica actuala, ce soluţii sunt pentru ca economia şi businessul sa nu între in criza? De ce a cumpărat Dan Sucu clubul italian de fotbal Genoa? Urmăriţi ZF Live vineri, 20 decembrie, ora 12.00, cu Dan
- Care sunt cele mai valoroase 100 de companii din economie?
- Mădălin Vasi, Orange: Principala provocare în cybersecurity este factorul uman atât la nivel tehnic, cât şi la nivel de utilizatori