Grup Şerban Holding investeşte peste 47 mil. euro în prima fabrică de cartofi congelaţi cu capital românesc, o piaţă dependentă 100% de importuri până acum
Grup Şerban Holding demarează o investiţie de 47,2 mil. euro pentru a construi la Sacut, judeţul Bacău, o fabrică de cartofi congelaţi şi fulgi de cartofi, prima cu capital românesc din...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- La mulţi ani, România! 166 de ani de la Unirea Principatelor Române. Cum arată harta puterii economice a Principatelor din 1859, adusă în prezent. La 166 de ani de la Unire, în 2025 se face unirea Principatelor prin drum de mare viteză
- Contra curentului: brandul românesc de modă Yokko merge cu un magazin în Piaţa Unirii, de unde au plecat cele mai multe branduri mari de fashion
- eMAG e-commerce generation. Magie în e-commerce: Claudiu Man a început în 2023 o afacere online de vânzare de produse de casă şi accesorii sub brandul Clausteel şi a ajuns la 2,5 milioane de lei venituri în 2024. „Am încheiat 2023, primul an de activitate
- Piaţa de snacksuri din România este estimată la 3 mld. euro în 2025, avans de 5%. Vânzările de gustări le depăşesc chiar şi pe cele de pâine, deşi românii sunt cei mai mari consumatori din UE
- Antreprenorii români readuc la viaţă zone „amorţite“ din Bucureşti pentru a le transforma în destinaţii de shopping şi ieşit în oraş. În alte cazuri, mărcile locale iau locul unor nume internaţionale sau se poziţionează pe bulevarde de unde acestea din ur