Gen Z Trends. Mesajul generaţiei de care depinde afacerea ta şi creşterea României: „Avem idei şi avem potenţial. Totul avansează aşa de repede, dar România uită să se actualizeze, rămâne învechită. Totul porneşte de la educaţie“
♦ Încredere, oportunităţi de carieră sau o altfel de educaţie, una care să îi ajute să se descurce în viaţă, nu care să fie doar pură teorie - acestea sunt doar câteva dintre...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Mihaela Matei, DP World: În 2025 mizăm pe creşterea cu 10% a numărului angajaţilor şi continuăm investiţiile în training
- Care sunt cele mai valoroase 100 de companii din economie?
- Polonia introduce un nou beneficiu pentru cei în vârstă
- Sondaj: penuriile de forţă de muncă din Germania se temperează
- Propunere şocantă: Ungaria ar putea introduce o interdicţie cu privire la muncitorii din afara UE de la 1 ianuarie