Franciza poate fi motorul antreprenoriatului. Franciza este pentru oamenii vizionari, nu este o mină de aur, ci o călătorie ce necesită viziune, răbdare şi o strategie solidă
Franciza poate fi un motor de creştere pentru antreprenori, dar nu este pentru oricine, ci pentru cei care au viziune şi dorinţa de a evolua atât pe plan personal, cât şi profesional, a...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ţările asiatice se deschid în faţa exporturilor de carne poloneze
- Exportatorii greci protestează cu privire la cerinţa Bulgariei ca marii retaileri locali să se asigure că 50% din produsele lor alimentare sunt obţinute de la producători locali
- Belgia interzice expunerea produselor din tutun în magazine
- După plafonarea marjelor retailerilor, Ungaria anunţă noi intervenţii pe pieţe şi în economie. Vizate sunt fondurile de investiţii, băncile şi companiile de telecomunicaţii
- Când va reveni piaţa berii pe plus: „Pe măsură ce trece acest moment, cu inflaţie şi incertitudini, vor creşte şi cantităţile de bere“