Mircea Turdean, Farmec: Dacă nu ai discounturi la raft în această perioadă, ai şanse foarte mici ca produsul să fie vândut. „În marile lanţuri de retail este o creştere semnificativă a discounturilor.“
Scăderea puterii de consum a românilor a dus la o schimbare a deciziilor de cumpărare, iar clienţii sunt mult mai atenţi la cât şi ce consumă. Mircea Turdean, CEO al producătorului de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Contra curentului: brandul românesc de modă Yokko merge cu un magazin în Piaţa Unirii, de unde au plecat cele mai multe branduri mari de fashion
- eMAG e-commerce generation. Magie în e-commerce: Claudiu Man a început în 2023 o afacere online de vânzare de produse de casă şi accesorii sub brandul Clausteel şi a ajuns la 2,5 milioane de lei venituri în 2024. „Am încheiat 2023, primul an de activitate
- Piaţa de snacksuri din România este estimată la 3 mld. euro în 2025, avans de 5%. Vânzările de gustări le depăşesc chiar şi pe cele de pâine, deşi românii sunt cei mai mari consumatori din UE
- Antreprenorii români readuc la viaţă zone „amorţite“ din Bucureşti pentru a le transforma în destinaţii de shopping şi ieşit în oraş
- Dezvoltatorul imobiliar Zacaria, parte a grupului internaţional Alf Mizzi & Sons din Malta, începe lucrările la primul parc de retail din portofoliu, situat în Cisnădie