Dragoş Sîrbu, CEO Flanco: Suntem într-un proces de reaşezare a identităţii de brand, într-o fază de creştere a businessului. Cred că suntem la 15-20% din potential
Flanco se află într-un proces de reaşezare a identităţii de brand, după o perioadă lungă şi agitată, într-o fază de creştere a businessului, care este undeva la 15-20% din...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Bursă. Norofert a trecut pe profit de 3 mil. lei în 2024, la afaceri de 45 mil. lei, în creştere cu 12%. Vlad Popescu, preşedinte CA: Vizăm consolidarea operaţiunilor din SUA şi Brazilia
- Cum a reuşit o tânără din România, absolventă a facultăţii de psihologie, să-şi transforme pasiunea într-o afacere profitabilă
- Exclusiv ZF Corporate Noile piese din puzzle-ul ISD-urilor
- Luxul atrage lux. Hotelurile de 5 stele atrag turişti cu bani pentru care vor veni în România tot mai multe branduri exclusiviste
- Un nou pariu pe retail. Comtim, cel mai mare producător de carne de porc, deschide primul magazin în Capitală