Dragoş Sîrbu, CEO Flanco: Suntem într-un proces de reaşezare a identităţii de brand, într-o fază de creştere a businessului. Cred că suntem la 15-20% din potential
Flanco se află într-un proces de reaşezare a identităţii de brand, după o perioadă lungă şi agitată, într-o fază de creştere a businessului, care este undeva la 15-20% din...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grupul polonez Elemental Holding intră pe piata de reciclare din România şi are în plan o investie de aproape 20 milioane euro într-o fabrică destinată reciclării deşeurilor de echipamente electrice şi electronice, în Deva
- PepsiCo România îl numeşte pe Răzvan Lungu în funcţia de director financiar în regiunea East Balkans
- Reff & Asociaţii şi Deloitte România au asistat fondul de investiţii SARMIS Capital în preluarea pachetului majoritar al producătorului de hârtie MG-Tec Industry din Dej
- Exclusiv ZF Corporate Dragoş Sîrbu, CEO Flanco: Suntem într-un proces de reaşezare a identităţii de brand, într-o fază de creştere a businessului. Cred că suntem la 15-20% din potential
- Mircea Turdean, Farmec: Dacă nu ai discounturi la raft în această perioadă, ai şanse foarte mici ca produsul să fie vândut. „În marile lanţuri de retail este o creştere semnificativă a discounturilor.“