Dragoş Sîrbu, CEO Flanco: Suntem într-un proces de reaşezare a identităţii de brand, într-o fază de creştere a businessului. Cred că suntem la 15-20% din potential
Flanco se află într-un proces de reaşezare a identităţii de brand, după o perioadă lungă şi agitată, într-o fază de creştere a businessului, care este undeva la 15-20% din...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Xi inaugurează primul port finanţat de chinezi din America de Sud
- Consumul a rămas principalul motor de creştere al economiilor est-europene şi va mai rămâne aşa cel puţin un an
- Analiza de luni. Care sunt cele mai valoroase companii din economia românească? Ziarul Financiar va premia primele zece la ediţia din 2024 a Galei ZF, cel mai important eveniment de business din România. Este pentru cel de-al 19-lea an consecutiv când ZF
- Vin bani pentru fabrici în industria alimentară: nouă proiecte de 2,2 mld. lei, la start cu finanţare INVESTALIM
- Cum a ajuns România la un deficit pe alimente de 6 mld. euro? Mars importă dulciuri, gumă şi hrană pentru animale de 200 mil. euro şi are fabrici în Polonia, Cehia şi Ungaria. În România nu are producţie