Grafic: Cum arată reţelele de dealeri ale celor mai mari doi jucători chinezi de pe piaţa locală
Mai multe grafice şi tabele din domeniul Auto&Transporturi
Materialul a apărut în ediţia din 22 octombrie 2024 a Ziarului Financiar.
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- SHAC din China vrea să deschidă o fabrică în Serbia
- Polonia îşi modernizează sectorul feroviar
- Gala CEO Awards, ediţia 2024. Cum au fost primii 20 de ani de business românesc şi ce ne aşteaptă în continuare?
- De ce sunt interesate guvernul polonez şi cel maghiar să achiziţioneze o companie de tehnologie feroviară renumită de la celălalt capăt al Europei: Polonia vrea să creeze un producător naţional de trenuri de mare viteză, în timp ce Ungaria vrea o bază ind
- Producătorul de cablaje şi aplicaţii auto Hirschmann Automotive a finalizat anul 2023 cu afaceri de 849,8 mil. lei, plus 25,7%