Supliment realizat cu sprijinul Carrefour România

Act for Food. Jagoda Zientara, Carrefour România: Peste 90% dintre furnizorii cu care lucrăm pentru produsele marcă proprie sunt români

Mărcile private sunt o parte estenţială a strategiei Carrefour având în vedere că etichetele private permit retailerului să aibă un control mai bun asupra lanţului de aprovizionare, iar...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.