Supliment realizat cu sprijinul Carrefour România
Act for Food. Jagoda Zientara, Carrefour România: Peste 90% dintre furnizorii cu care lucrăm pentru produsele marcă proprie sunt români
Mărcile private sunt o parte estenţială a strategiei Carrefour având în vedere că etichetele private permit retailerului să aibă un control mai bun asupra lanţului de aprovizionare, iar...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Brandurile poloneze se extind pe pieţele ECE şi baltice cu 2.900 de magazine noi
- Ungaria şi Kazahstanul îşi întăresc relaţiile cu 7 noi acorduri în domeniile afacerilor, agriculturii şi ştiinţei
- „Apar brutării peste tot“: după ucraineni, alungaţi de criza din ţara lor, şi georgienii iau cu asalt Polonia
- Iarna nemulţumirii a început deja în Europa
- Cum a reuşit un producător de îngheţată din Republica Moldova să intre în magazinele din România. „Nu trebuie să creadă cineva că a fost uşor.“