Relaţie cam rece: doar 20% din asigurări vin pe canale bancare, faţă de 50-60% în Europa de Vest
Asigurările de viaţă care sunt distribuite prin intermediul bancassurance, canalul de vânzare utilizat cu ajutorul băncilor sau al instituţiilor financiare non-bancare, reprezintă peste...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Urmează conferinţa ZF IT Generation Summit 2024, luni, 4 noiembrie, ora 18,00: Ce au în comun start-up-urile care au sfidat „iarna finanţărilor”?
- Cine sunt actorii din piaţa de lifestyle şi lux premiaţi la cea de-a 16-a ediţie a Galei După Afaceri Premium. Ediţia din 2024 a fost despre reinventarea luxului şi despre cum rămâi relevant în vremuri în perpetuă schimbare
- Relaţie cam rece: doar 20% din asigurări vin pe canale bancare, faţă de 50-60% în Europa de Vest
- Raiffeisen Bank România a majorat creditarea cu 3% în 9 luni/2024, dar a reuşit un salt anual al activelor de 10%, la peste 74 mld. lei. Profitul: 1,27 mld. lei, în uşoară scădere. Zdenek Romanek, preşedinte & CEO: În primele 9 luni ale anului ne-am conti
- Ana Popescu, UniCredit România: Creşterea creditării ar putea continua în 2025 în zona creditelor ipotecare, dar se va tempera în cazul creditelor de consum, având în vedere un posibil impact asupra veniturilor reale anul viitor, cauzat de creşterea fisca