Legea care plafonează dobânzile la creditele de consum intră în vigoare pe 11 noiembrie. Florin Bâlcan, CEO Provident: Costul total va scădea la majoritatea produselor. Vom face clienţilor eligibili o propunere de refinanţare
♦ „Noua lege va creşte incluziunea financiară. Costul total va scădea la majoritatea produselor noastre. Clientul va putea alege fie o rată mai mică, fie o perioadă de rambursare...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ASF a publicat raportul pieţei asigurărilor pe întreg anul 2024. Volumul subscrierilor se duce la peste 23 mld. lei, în creştere cu 11%. Ponderea asigurărilor de viaţă în totalul subscrierilor a crescut cu 3 procente în 2024 până la 19%, în timp ce ponder
- Direcţia de Private Banking a Raiffeisen Bank România a depăşit în 2024 pragul de 1 miliard de euro în produse de investiţii, iar activele în administrare au trecut de 1,7 miliarde de euro
- Filip & Company a asistat grupul Digi la contractarea unui împrumut de aproape 55 mil. euro în România şi a unui împrumut de 275 mil. euro în Spania, pentru susţinerea investiţiilor
- Calendarul obligaţiilor fiscale pentru luna aprilie 2025: Care sunt obligaţiile fiscale pe care le au contribuabilii în această lună
- Sorin Pâslaru, ZF. Pentru România următorii cinci ani vor fi exact ca cei cinci ani înainte de aderarea la UE în 2007: totul se va dubla. Există trei argumente pentru această evoluţie: Schengen, OECD şi autostrăzile