Sorin Chiriac, cofondator al Sense: Producţia pentru export nu mai este aşa rentabilă, este din ce în ce mai puţin rentabilă odată cu creşterea salariilor
Sense, un producător de îmbrăcăminte din Neamţ, produce şi pentru mari branduri de lux din afara ţării, însă exportul nu mai este la fel de rentabil ca acum câţiva ani. Mai mult,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Peste 2.000 de tineri până în 40 de ani s-au mutat la ţară şi au început o viaţă în agricultură. Investiţiile trec de 200 de milioane de euro
- Analiştii de la Erste dau un preţ ţintă de 47,5 lei pentru acţiunile Sphera Group, plus 18% faţă de preţul de tranzacţionare
- Brandurile poloneze se extind pe pieţele ECE şi baltice cu 2.900 de magazine noi
- Ungaria şi Kazahstanul îşi întăresc relaţiile cu 7 noi acorduri în domeniile afacerilor, agriculturii şi ştiinţei
- „Apar brutării peste tot“: după ucraineni, alungaţi de criza din ţara lor, şi georgienii iau cu asalt Polonia