Sorin Chiriac, cofondator al Sense: Producţia pentru export nu mai este aşa rentabilă, este din ce în ce mai puţin rentabilă odată cu creşterea salariilor
Sense, un producător de îmbrăcăminte din Neamţ, produce şi pentru mari branduri de lux din afara ţării, însă exportul nu mai este la fel de rentabil ca acum câţiva ani. Mai mult,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Britanicii de la M Core cumpără centrul comercial Shopping City Suceava de la Argo Capital, tranzacţie care marchează exitul investitorului imobiliar din România
- Exclusiv ZF Corporate 42. Ursus Breweries
- La mulţi ani, România! 166 de ani de la Unirea Principatelor Române. Cum arată harta puterii economice a Principatelor din 1859, adusă în prezent. La 166 de ani de la Unire, în 2025 se face unirea Principatelor prin drum de mare viteză
- Contra curentului: brandul românesc de modă Yokko merge cu un magazin în Piaţa Unirii, de unde au plecat cele mai multe branduri mari de fashion
- eMAG e-commerce generation. Magie în e-commerce: Claudiu Man a început în 2023 o afacere online de vânzare de produse de casă şi accesorii sub brandul Clausteel şi a ajuns la 2,5 milioane de lei venituri în 2024. „Am încheiat 2023, primul an de activitate